U kunt altijd op de door uw gewenste manier contact met ons opnemen. Hieronder ziet u alle mogelijke opties om met ons in contact te komen. Via zelf regelen kunt u op elk moment van de dag wijzigingen doorgeven, uw verzekering stopzetten of schade en diefstal melden. Onder openingstijden & reactie termijn leest u onze actuele openingstijden voor telefonisch contact en ziet u hoe lang het duurt voordat wij uw verzoek in behandeling nemen.
Telefonische bereikbaarheid
Momenteel zijn wij als gevolg van grote drukte telefonisch minder goed bereikbaar dan wij graag zouden willen. U kunt ons telefonisch bereiken tussen 8:30 uur en 14:00 uur. Houdt u er wel rekening mee dat u te maken krijgen met een lange wachttijd voor u een medewerker aan de lijn krijgt.
We begrijpen goed dat u niet zo lang wil wachten, daarom kunt u heel veel informatie vinden in onze veelgestelde vragen en kunt u uw wijzigingen en schade- of diefstalmelding 24 uur per dag aan ons doorgeven via Zelf regelen.
Wanneer u het juiste polisnummer noemt bij uw wijziging op de website, ontvangt u na het insturen een bevestigingse-mail van ons. Uw verzoek wordt gekoppeld aan uw polisdossier. Onze officiële bevestiging van het verwerken van uw wijziging of schade kan door drukte langer op zich laten wachten, maar u mag er vanuit gaan dat uw wijziging bij ons bekend is en wordt verwerkt. Onze actuele verwerkingstijden staan vermeld op onze website bij de reactietermijnen. Wanneer wij nog vragen hebben over de ingediende wijziging, zullen wij contact met u opnemen.
Onze excuses voor het ongemak.