Wij behandelen uw verzoek zo spoedig mogelijk. De reactietermijn verschilt per afdeling en is op dit moment als volgt:
Polisafdeling fiets: 3 werkdagen (voor nieuwe fietsverzekeringen is de reactietermijn maximaal 4 werkdagen)
Schadeafdeling fiets: 5 werkdagen
Klachtafhandeling: wij streven ernaar uw klacht binnen 2 weken te behandelen. Bij complexe klachten kan deze termijn oplopen tot maximaal 12 weken.
Omdat ons kantoor in het weekend en op feestdagen gesloten is, gelden zaterdagen, zondagen en feestdagen niet als werkdag.
Heeft u uw wijziging, schade of diefstal via onze website aan ons doorgegeven? Als u hierbij het juiste polisnummer heeft genoemd, wordt deze direct gekoppeld aan uw polisdossier. Onze officiële bevestiging van het verwerken van uw wijziging of schade kan door drukte langer op zich laten wachten, maar u mag er vanuit gaan dat uw wijziging bij ons bekend is en wordt verwerkt. Wanneer wij nog vragen hebben over de ingediende wijziging, zullen wij contact met u opnemen.
(Update 02-12-2024)